Garantiebeleid
isinwheel.nl biedt garantieservice aan klanten in Nederland.
Kindly note:
- Op de verbruiksartikelen van onze producten zit 6 maanden garantie. Accessoires die apart zijn aangeschaft, vallen niet onder de garantie.
- De garantie van 12 maanden tegen originele materiaal- en fabricagefouten gaat in op de datum dat u de scooter fysiek ontvangt.
- Deze garantie dekt de kosten van arbeid en onderdelen die nodig zijn om uw scooter in goede staat te houden gedurende de garantieperiode van 12 maanden.
- De garantie geldt voor gebruik tijdens lichte regen en rijden door plassen op de grond, maar niet voor langdurig onderdompelen in water of blootstelling aan hevige regen. Gebruik onder deze omstandigheden maakt de garantie ongeldig.
- Bewaar uw aankoopbewijs ter referentie wanneer u vragen heeft over deze garantie.
GARANTIEPERIODE
Garantieperiode elektrische scooter
Verbruiksartikelen - 6 maanden
- Accu
- Motor
- Regelaar
- Instrument
- Gaspedaal
- Lader
Overige onderdelen - 12 maanden
Voor andere onderdelen dan de hierboven genoemde verbruiksartikelen verlenen wij een garantie van 12 maanden.
Mochten er buiten de garantieperiode kwaliteitsproblemen met accessoires optreden, meld deze dan binnen 30 dagen na de leverdatum en wij zorgen voor een gratis vervanging. Anders is de koper zelf verantwoordelijk voor de aanschaf.
Mocht een van de bovenstaande onderdelen bij normaal gebruik defect raken, neem dan contact met ons op en bewaar uw aankoopbewijs ter referentie. Wij verlenen dan een volledige aftersalesservice.
Garantie-uitzonderingen en opmerkingen
- Accessoires vallen niet onder de garantie. Dit geldt ook voor los aangeschafte accessoires.
- Schade door onjuist gebruik, zoals het overschrijden van de maximumsnelheid/overbelading/overgewicht; langdurige blootstelling aan regen of onderdompeling in water; schade veroorzaakt door verkeerd gebruik en/of nalatigheid of het niet opvolgen van de instructies in de gebruikershandleiding.
- Producten gekocht bij niet-geautoriseerde detailhandelaren of distributeurs buiten de geautoriseerde markt.
- Het gebruik van niet-geautoriseerde of niet-originele onderdelen, of het openen, demonteren of wijzigen van de scooter door niet-geautoriseerd personeel, leidt tot het vervallen van de garantie.
Hoe dien ik een claim in?
Neem contact op met onze klantenservice via e-mail support@isinwheelshop.nl of bel +86 18566204701 en vermeld uw aankoopbewijs en bestelnummer.
Vul de garantiegegevens in die u van de klantenservice heeft ontvangen om de garantieservice te starten.